Klientų savitarna

Patikrink ir užsisakyk
Lengvai ir greitai patikrinkite, kokias paslaugas tiekiame Jūsų name

DUK apie sąskaitas

Kaip ir kur galima apmokėti sąskaitą už suteiktas paslaugas?

Grynaisiais pinigais (rekomenduojame išsaugoti kasos čekį ar apmokėjimo kvitą):

  • visuose „Narvesen“ bei „Lietuvos spauda“ kioskuose;
  • visose „Maxima“ tinklo parduotuvėse;
  • visuose loterijos „Perlas“ terminaluose;
  • visuose „Lietuvos pašto“, SEB banko, Swedbank, Danske banko, DNB banko, Medicinos banko, Šiaulių banko bei Citadele banko skyriuose.

Mokėdami būtinai nurodykite įmokos kodą 228 ir Jūsų mokėtojo kodą, kuris yra nurodytas abonentinėje sutartyje.


Internetu:

Bankų el. bankininkystės sistemos:

Susiraskite UAB „Cgates“ šabloną sistemos skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ ir pan.

Taip pat galite pervesti pinigus į vieną iš šių sąskaitų:

  • AB SEB bankas LT187044060001054164
  • AB bankas Swedbank LT237300010000551378

Kliento kodo laukelyje būtina įrašyti Jūsų mokėtojo kodą, kuris nurodytas abonentinėje sutartyje.

 

Kaip ir kur galima apmokėti sąskaitą už suteiktas paslaugas KAVA klientams?

Grynaisiais pinigais (rekomenduojame išsaugoti kasos čekį ar apmokėjimo kvitą):

  • visose „Maxima“ tinklo parduotuvėse, pateikus sąskaitą su brūkšniniu kodu;
  • visuose loterijos „Perlas“ terminaluose, pateikus sąskaitą su brūkšniniu kodu;
  • visuose SEB banko, Swedbank, Danske banko, DNB banko, Medicinos banko, Šiaulių banko bei Citadele banko skyriuose.

Mokėdami būtinai nurodykite Jūsų mokėtojo kodą, kuris yra nurodytas abonentinėje sutartyje, Taip pat atkreipkite dėmesį į sąskaitoje nurodytą mokėjimo gavėją ir banko sąskaitos numerį.


Internetu:

Bankų el. bankininkystės sistemos:

Susiraskite KAVA šabloną sistemos skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ ir pan.

Kliento kodo laukelyje būtina įrašyti Jūsų mokėtojo kodą, kuris nurodytas abonentinėje sutartyje.

 

Kada reikia sumokėti už paslaugas?

Sąskaitą prašome apmokėti per vieną mėnesį nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos.

Jeigu dėl įvairių priežasčių Jūs negavote sąskaitos, bet kokiu atveju privalote sumokėti už gautas paslaugas. Kitaip Jums gali būti apribotas arba atjungtas paslaugų tiekimas.

Kas nutiks, jei uždelsiu apmokėti sąskaitą?

Nesulaukus mokėjimo iki sutartyje numatyto termino pabaigos, paslaugos teikimas gali būti sustabdytas. Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, skolininko duomenys dėl skolos išieškojimo, yra perduodami skolų išieškojimo įmonėms, antstoliui ar teismui.

Kokie yra paslaugų teikimo atnaujinimo mokesčiai tiems klientams, kuriems paslaugų teikimas buvo nutrauktas dėl įsiskolinimo?

Paslaugų teikimo atnaujinimo mokesčiai, jei klientas buvo atjungtas dėl įsiskolinimo:

  • Paslaugos atnaujinimas sumokėjus skolą – 10,14 Eur.
  • Mokesčiui taikoma 100% nuolaida, jei klientas skolą sumoka nuo atjungimo dienos iki kito mėnesio paskutinės dienos.

Ar galiu užsisakyti elektroninę sąskaitą (e-sąskaitą)?

Taip, galite. Spauskite šią nuorodą ir užpildykite e-sąskaitos užsakymo formą.

Kodėl aš negaunu e-sąskaitų į Google Mail (@gmail.com) ar kitų pašto tarnybų dėžutes?

Gali būti, kad mūsų siunčiami el. laiškai su sąskaitomis ar kita svarbia informacija yra automatiškai išfiltruojami Jūsų naudojamos pašto tarnybos ir patenka į spam katalogą. Ką daryti tokiu atveju: patikrinkite savo pašto dėžutės spam katalogą ir jei rasite ten mūsų siųstą laišką - pažymėkite jį not spam žyma.

Jei „Cgates“ laiškų spam kataloge nėra, gali būti kad neteisingai nurodėte savo el. pašto adresą e-sąskaitos siuntimui. Kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą ir patikslinkite adresą.