Elektroninės sąskaitos, kurias gaunate el. paštu ar „Cgates“ klientų savitarnos svetainėje mano.cgates.lt, yra nemokamos.

Nemokamai už paslaugas taip pat galite atsiskaityti su „Cgates“ Kliento kortele.

Popierinės sąskaitos, kurias siunčiame paštu, kainuoja 1 Eur/mėn. (su PVM).

Savitarnos svetainėje

Prisiregistruokite prie savitarnos mano.cgates.lt ir patogiai peržiūrėkite sąskaitas už paslaugas. Savitarnoje mano.cgates.lt sąskaitos pateikiamos iki mėnesio 10 dienos.

Savitarnos svetainėje galėsite:

  • Peržiūrėti naujausią sąskaitą.
  • Peržiūrėti sąskaitas už praėjusius 6 mėnesius.
  • Patogiai apmokėti paspausdami ant mokėjimo nuorodų Swedbank, SEB ir Luminor bankų nuorodų (patogu, nes nereikia pildyti jokių kvitų).
El. paštu

Užsisakyti sąskaitą elektroniniu paštu galite užpildę šia formą.

Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu kiekvieną mėnesį gausite elektroninį laišką su svarbiausia mokėjimo informacija, galėsite peržiūrėti išsamią sąskaitą ir ją patogiai apmokėti.

El laiškas su sąskaitos informacija
Paštu

Sąskaitos paštu Jus pasieks mėnesio viduryje. Pasikeitus sąskaitų gavimo adresui, prašome mus informuoti telefonu (8 5) 215 0000. Popierinės sąskaitos pristatymo mokestis – 1 Eur/mėn. (su PVM).

Savitarnos svetainėje mano.cgates.lt

Jei prie savitarnos svetainės mano.cgates.lt jungiatės pirmą kartą, Jums reikia joje užsiregistruoti. Tam atsidariusiame lange įveskite sąskaitoje nurodytą „Cgates“ mokėtojo kodą bei asmens kodą.

Sąskaitos apmokėjimas savitarnoje

Sekančiame lange nurodykite savo el.pašto adresą bei susikurtą slaptažodį. Svarbu – pasitikrinkite ar teisingai nurodėte el. paštą, nes į jį bus išsiųstas registracijos patvirtinimo laiškas.

Sąskaitos apmokėjimas savitarnoje

Į Jūsų nurodytą el. paštą išsiųsime laišką, kuriame bus patvirtinimo nuoroda – paspausdami ją patvirtinsite registraciją. Patvirtinę registraciją prisijunkite prie savitarnos svetainės.

Sąskaitos apmokėjimas savitarnoje

Prisijungę prie savitarnos pasirinkite meniu punktą Naujausia sąskaita ir spauskite žalią mygtuką Apmokėti. Paspaudę mygtuką ir pasirinkę savo banką, būsite nukreipti prisijungti prie el. bankininkystės puslapio. Banko puslapyje reikalingi duomenų laukai užsipildys automatiškai, Jums beliks tik patvirtinti mokėjimą.

Sąskaitos apmokėjimas savitarnoje
Grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele pateikus „Cgates“ Kliento kortelę.

„Cgates“ Kliento kortelė yra naudojama vietoje popierinės sąskaitos – pateikę šią kortelę bet kurioje MAXIMA parduotuvės kasoje ar PERLO terminale, sužinosite mokėtiną sumą už „Cgates“ suteiktas paslaugas ir iš karto galėsite atsiskaityti bet kuriuo Jums įprastu būdu – savo banko kortele arba grynaisiais pinigais.

Cgates kliento kortelė
El. bankininkystės sistemose per meniu „Įmokos ir mokesčiai“

Susiraskite UAB „Cgates“ šabloną sistemos skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ ar pan. Atkreipkite dėmesį, kad mokant būtina nurodyti Jūsų mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitoje.

Swedbank „Įmokos ir mokesčiai“
SEB „Įmokos ir mokesčiai“
Luminor „Įmokos ir mokesčiai“
El. bankininkystės sistemose banko pavedimu

Galite pervesti pinigus į vieną iš šių „Cgates“ sąskaitų, atsiskaitydami internetiniu banko pavedimu.

UAB „Cgates“ mokėjimo informacija skirtinguose bankuose:

  • AB SEB bankas: LT187044060001054164
  • AB bankas Swedbank: LT237300010000551378
  • AB Luminor bankas: LT424010042500105077

Atliekant vietinio pavedimo mokėjimą, pavedimo lauke „Kliento kodas“ būtinai įrašykite Jūsų mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitoje.

Swedbank pavedimas
SEB pavedimas
Luminor pavedimas
Elektronine sąskaita e-sąskaita

Elektronines „Cgates“ sąskaitas galite užsisakyti savo banko elektroninės bankininkystės sistemoje arba banko padalinyje. Klientai, kurie naudojasi banko „Swedbank“ paslaugomis, e-sąskaitą užsisakyti gali ir „Cgates“ klientų aptarnavimo salonuose. Užsisakius šią paslaugą, Jūs kiekvieną mėnesį savo el. bankininkystės sistemoje galėsite apmokėti „Cgates“ pateiktas sąskaitas. Papildomai Jūs taip pat galite pasirinkti šių e. sąskaitų automatinį apmokėjimą – pasirinkus šį būdą būsite tikri, kad apmokėjimas mus visada pasieks laiku, o Jums nereikės skirti papildomo laiko sąskaitų apmokėjimui. Svarbu užtikrinti, kad sąskaitos likutis būtų pakankamas apmokėti pateiktas sąskaitas.

Grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele taip pat galite atsiskaityti

„Cgates“ sąskaitas grynaisiais pinigais ar banko mokėjimo kortele galite apmokėti šiose vietose (rekomenduojame išsaugoti kasos čekį ar apmokėjimo kvitą):

  • visuose „Narvesen“ bei „Lietuvos spauda“ kioskuose;
  • visose „Maxima“ tinklo parduotuvėse;
  • visuose loterijos „Perlas“ terminaluose;
  • visuose „Lietuvos pašto“, SEB banko, „Swedbank“, „Luminor“ banko, „Medicinos“ banko, „Šiaulių“ banko bei „Citadele“ banko skyriuose.

Mokėdami su savimi būtinai turėkite popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu.

Mokesčių platformose

„Cgates“ sąskaitas taip pat galite apmokėti pasinaudodami mokesčių (sąskaitų surinkimo ir apmokėjimo) platformomis, tokiomis kaip Viena sąskaita ar Ignitis (buv. „Mano Gilė“).

Pakeisti sąskaitų gavimo būdą galite atvykę į artimiausią „Cgates“ klientų aptarnavimo saloną arba paskambinę į klientų aptarnavimo centrą telefonu (8 5) 215 0000.

Gali būti, kad mūsų siunčiami el. laiškai su sąskaitomis ar kita svarbia informacija yra automatiškai išfiltruojami Jūsų naudojamos pašto tarnybos ir patenka į spam katalogą. Ką daryti tokiu atveju: patikrinkite savo pašto dėžutės spam katalogą ir jei rasite ten mūsų siųstą laišką – pažymėkite jį not spam žyma.

Jei „Cgates“ laiškų spam kataloge nėra, gali būti kad neteisingai nurodėte savo el. pašto adresą e-sąskaitos siuntimui. Kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą ir patikslinkite adresą.

Gavus sąskaitą prašome apmokėti ją iki mėnesio pabaigos – rekomenduojame mokėjimą atlikti iki 25 d. mėnesio dienos – taip būsite tikri, kad mokėjimas mus pasieks laiku.

Jeigu dėl įvairių priežasčių Jūs negavote sąskaitos, bet kokiu atveju privalote sumokėti už gautas paslaugas. Kitaip Jums gali būti apribotas arba atjungtas paslaugų tiekimas.

Nesulaukus mokėjimo iki sutartyje numatyto termino pabaigos, paslaugos teikimas gali būti sustabdytas. Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, skolininko duomenys dėl skolos išieškojimo, yra perduodami skolų išieškojimo įmonėms, antstoliui ar teismui.

Paslaugos teikimo atnaujinimo mokestis sumokėjus skolą – 10,00 €.
Šis mokestis yra taikomas už vienkartinį paslaugų atnaujinimą po skolos apmokėjimo.

Mokestis nėra taikomas, jeigu faktinis skolos apmokėjimas buvo atliktas iki numatytos paslaugų atjungimo dienos, tačiau įmokos užskaitymas sistemoje atsirado po paslaugų atjungimo dienos. Atnaujintų paslaugų kiekis nedaro įtakos taikomo mokesčio dydžiui.