Startavusioje naujoje pavasarinėje reklaminėje kampanijoje „Cgates“ nuspaudžia visus įmanomus žiūrovo emocijų mygtukus, nes čia galima rasti siaubo, komedijos ir dramos elementų. Pasak įmonės rinkodaros vadovės Dovilės Filmanavičiūtės, toks kūrybinis sumanymas pasirinktas neatsitiktinai, nes, kai svarbiu momentu namuose pradingsta gyvybiškai svarbus resursas – internetas, netrūksta visų trijų šių elementų.

„Šiais laikais tiesiog pasakyti, kad „mūsų internetas yra greičiausias“, reiškia, nepasakyti nieko, nes, tokioje mažoje rinkoje tarp interneto tiekėjų esant tokiai aštriai konkurencijai, apie tai kalba kone kiekvienas, kartais net tam teiginiui neturėdamas tyrimais pagrįstų įrodymų. Mūsų tikslas buvo šiek tiek kitoks – turimą oficialų greičiausio interneto titulą pastumti šiek tiek į šoną ir, pasitelkus gerąją kinematografijos praktiką, pasijuokti ir iš savęs, ir iš mūsų visų priklausomybės technologijoms. Juk kartais, kai internetas nutrūksta kažkokiu mums svarbiu momentu – ar tai būtų vaizdo skambutis dėl darbo, ar kompiuteriniame žaidime gelbstint pasaulį nuo blogio, išgyvename visą jausmų spektrą. Jeigu patys su technologijomis draugaujame tik tiek, kad mokame perkrauti modemą, tenka išsikviesti interneto tiekėją arba… egzorcistą“, – reklaminės kampanijos idėją pristato D. Filmanavičiūtė.

Jai pritaria ir reklamos režisierius Jonas Trukanas, klipe panaudojęs iš siaubo filmų klišių pažįstamą vaizdinį – demonišką apsėdimą. Tokia patirtis jam nėra nauja, nes jo darbų sąraše – ir pernai metais ekranuose pasirodęs pirmasis lietuviškas siaubo filmas „Rūpintojėlis“.

„Žanrinių klišių išnaudojimas yra viena paveikiausių vaizdo reklamos formų, nes per trumpą laiką galima iškart suprasti kontekstą, todėl apmaudu, kad Lietuvoje tai daroma sąlyginai retai. Ypač dėl to, kad gavus tokią užduotį, režisieriams atsiveria neribotos galimybės interpretacijoms, o žiūrovams – beveik trumpametražių „pasakėlių iš rūsio“ retrospektyva. Naujoje „Cgates“ reklamoje visiems siaubo filmų mėgėjams pažįstamą naratyva sąmoningai perkeliame į kitokį – komedijos – kontekstą, todėl profesionalus aktorius ir lėlininkas Imantas Prečas čia puikiai tiko, lyg marionetę (su)valdydamas mus dažnai „apsėdantį“ neprognozuojamą modemą. Kad visą šią tragikomediją darome rimtu veidu, žiūrovams turėtų kelti šypseną, nes ne vienas tokioje situacijoje, turbūt, atpažins save“, – pasakoja reklamos režisierius J. Trukanas.

Aiškindamas, kodėl, norint reklamuoti interneto greitį, buvo pasirinktas toks žanras, „HAVAS Creative“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius sako, kad kampanija pagrįsta Lietuvoje retai naudojamu suvaidintos dokumentikos žanru, nes tai geriau pabrėžia „Cgates“ interneto privalumus.

„Nuo pat interneto atsiradimo laikų rinkodaros specialistai laužo galvas, kaip parodyti gero ir blogo interneto poveikį mūsų gyvenimui. Bėda ta, kad interneto nepačiupinėsi, jis nematomas, todėl ir tenka eiti metaforų, hiperbolių ir kitų išraiškos priemonių keliu. Visgi, dauguma jų jau buvo panaudotos ne vieną kartą, tad, ką daryti, kai prekės ženklas vienintelis Lietuvoje gali argumentuotai teigti, jog tiekia greičiausią internetą? Tokiu atveju, tiesiog privalai atrasti maksimalistinę išraišką, todėl reklaminiam klipui pasirinkome energingą komedijos stilių – aštrų ir skatinantį nušypsoti: jei nepavyksta kitais būdais pasakyti, kad žmogui būtina apsvarstyti savo interneto būklę, tenka į pagalbą kviestis egzorcistą, nes atrodo, kad jis vienintelis gali šią problemą išspręsti.

Džiaugiamės, kad ir partneriai, kurie padėjo šią kampaniją įgyvendinti, ir klientas vis dar tiki kūrybiškumo galia – tuo, kad net ir šiais niūriais laikais vartotojo dėmesį galima išsikovoti menišku sprendimu, o ne tik investicijomis į sprendimų sklaidą ar kvapą gniaužiančiomis nuolaidomis. Tikimės, kad kūrybiškas požiūris padės šiai svarbiai žiniai pasklisti plačiai ir nepaliks nė vieno žiūrovo abejingo“, – sako jis.

Reklaminės kampanijos kūrėjai: režisierius – J. Trukanas, operatorius – Audrius Budrys, kūrybos vadovas J. Valatkevičius, aktoriai – Eimantas Bareikis ir Agnė Juknelytė.

Kūrybos agentūra – „HAVAS Creative“, gamybos namai – „Nonsense.tv“ Reklama bus transliuojama iki šių metų spalio pabaigos.