Lietuvos miestus Televizijos ir interneto tiekėja „Cgates“ oficialiai užbaigė sandorį, kuriuo įsigijo bendroves, iki šiol teikusias paslaugas su prekės ženklu KAVA. Sutartis pasirašyta sandoriui pritarus LR Konkurencijos tarybai. Po šio įsigijimo „Cgates“ klientų skaičius išaugs daugiau nei 20 tūkst., be to, bendrovė turės galimybę pasiūlyti savo paslaugas 100-ui tūkst. naujų namų ūkių Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

„Gavę galutinį pritarimą dėl sandorio, pirmiausia imsimės darbų, kad naujiems klientams suteiktume galimybę naudotis visomis mūsų siūlomomis paslaugomis ir užtikrintume aukščiausią jų kokybę. Jau artimiausiu metu šiuose miestuose planuojame investuoti į modernaus tinklo plėtrą, pasiūlyti naujos kartos skaitmeninės televizijos sumani.tv ir plačiajuosčio interneto paslaugas“, – sako „Cgates“ generalinis direktorius Paulius Dambrauskas.

Anot jo, po šios sutarties pasirašymo bendrovė įžengs į 3 Lietuvos miestus, kuriuose anksčiau savo paslaugų pasiūlyti negalėjo: Šiaulius, Panevėžį ir Klaipėdą. Iki šiol „Cgates“ paslaugas teikė Vilniuje, Kaune, Alytuje, Marijampolė, Vilkaviškyje, Šilutėje, Lentvaryje, Zarasuose, Skuode ir Ukmergėje.

„Cgates“ iš viso įsigijo 5 su KAVA prekės ženklu veikusias įmones: UAB „Kava“, UAB „Kavamedia“, UAB „Alpha komunikacijos“, UAB „Dinetas“ ir UAB „Kapsulė“. Bendrovė skaičiuoja, kad sandoris aptarnaujamų mokamos televizijos vartotojų skaičių išaugins 5 proc., o interneto vartotojų – 10 proc.

Telekomunikacijų bendrovė „Cgates“ šiuo metu yra antroji pagal dydį televizijos ir interneto paslaugų tiekėja Lietuvoje. Jos paslaugomis naudojasi daugiau nei 120 tūkst. televizijos ir 70 tūkst. interneto vartotojų. „Cgates“ tinklas pasiekia apie 300 tūkst. namų ūkių 12-oje Lietuvos miestų.

Pagrindinis „Cgates“ akcininkas – Švedijos bendrovė „East Capital Explorer AB“, kotiruojama Stokholmo NASDAQ vertybinių popierių biržoje. Įmonės pajamos 2014 m. buvo 15,84 mln. Eur, EBITDA rodiklis – 44,7 proc.