Prie antros pagal dydį Lietuvoje sumanios televizijos ir neriboto šviesolaidinio interneto paslaugų tiekėjos „Cgates“ rinkodaros vairo stoja Dovilė Filmanavičiūtė.

Pasak įmonės vadovo Tomo Burovo, pastaraisiais metais „Cgates“ itin didžiulį dėmesį ir investicijas skyrė paslaugų kokybei užtikrinti bei aptarnavimo standartui gerinti, tad stipraus rinkodaros profesionalo poreikis buvo milžiniškas.

„Visa „Cgates“ komanda nepaprastai džiaugiasi, kad Dovilė sutiko prisijungti prie mūsų ir padėti mums išspręsti visus komunikacijos, prekės ženklo, produktų vystymo iššūkius! Jos energija, entuziazmas, patirtis ir kompetencijos yra būtent tai, kas visai komandai padės užtikrinti tolimesnį klientų pasitenkinimo augimą bei „Cgates“, kaip tiekėjo, svarumą klientų pasirinkime“, – dalinasi T. Burovas.

Karjerą pradėjusi kaip žurnalistė, vėliau dvylikos metų patirties bagažą sukaupusi kūrybinėse reklamos agentūrose, D. Filmanavičiūtė sako, kad  telekomunikacijų sritis buvo viena jos profesinių svajonių.

„Tiesą pasakius, turėjau net keletą motyvų, kodėl nedvejojusi priėmiau „Cgates“ kvietimą. Bet to, kad telekomunikacijų industrija man yra nepaprastai įdomi ir žadanti neįkainojamą patirtį, aš pasirinkau kompaniją, kurios vidinė kultūra, filosofija ir ateities planai man tinka tiek profesine, tiek vertybine prasme. Akivaizdu, kad manęs laukia galybė iššūkių – „Cgates“ daro milžinišką darbą produktų ir technologijų progreso prasme, nepaprastai daug dėmesio skiria klientams, o taip mažai apie visa tai kalba viešai. Tikiu, kad kartu su komanda pasiraitoję rankoves mes pasieksime visų savo užsibrėžtų tikslų. Svarbiausias jų – išlaikyti ir didinti klientų pasitenkinimą, pastaruoju metu augusį net 240 procentų. Nepaprastai džiaugiuosi šiuo savo pasirinkimu“, – tikina D. Filmanavičiūtė.

„Mano sprendimą prisijungti prie „Cgates“ ne ką mažiau įtakojo ir modernus kompanijos požiūris į darbo principus. Su pirmuoju karantinu buvo įdiegtas „HYBRID C“ modelis, leidžiantis didžiulei komandai visoje Lietuvoje darbo vietą pasirinkti pagal asmeninius poreikius – įsirengti ją tiesiog namuose, dirbti biure ar iš bet kokios kitos vietos. Tai tik užtvirtina mano puikų įspūdį apie įmonės vertybes, pasitikėjimą darbuotojais bei lankstumą“, – priduria naujoji „Cgates“ rinkodaros vadovė.

Prieš pradėdama eiti pareigas „Cgates“, D. Filmanavičiūtė dirbo įmonėse „15min”,”Lukrecija BBDO”, “Ogilvy Vilnius”, “INDIANA.LT”. Pastaruosius metus ji leido vaiko priežiūros atostogose.