Mieli klientai,

Norime Jus informuoti, kad atnaujinome paslaugų teikimo sąlygas savo privatiems klientams. Jums dėl šių pokyčių nereikia imtis jokių papildomų veiksmų – mūsų tikslas yra užtikrinti, kad būtumėte tinkamai informuoti.

Kas keičiasi ir kodėl?

Atsižvelgę į LR Ryšių reguliavimo tarnybos patvirtintus Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių pakeitimus, atnaujinome paslaugų teikimo sąlygas. Taip pat, nuolat siekdami gerinti Jūsų paslaugų naudojimo patirtį, patobulinome klientų aptarnavimo procesus.

Svarbiausi pakeitimai:

  • Nuo 1 iki 3 mėnesių pailgintas terminas apsispręsti, ar norite toliau naudotis mūsų paslaugomis tuo atveju, jei pakeistume Jūsų turimų paslaugų teikimo sąlygas, kurios Jums būtų nepriimtinos.
  • Jei pageidautumėte nutraukti paslaugas anksčiau nei pasibaigia minimalus naudojimosi paslaugomis laikotarpis, užtikrinsime, kad privaloma grąžinti suteiktų nuolaidų suma neviršytų likusių mėnesinių įmokų sumos.
  • Klientų aptarnavimas taps dar lankstesnis – suteiksime galimybę tuo pačiu būdu tiek užsisakyti, tiek atsisakyti paslaugų.
  • Nuo šiol pratęsti sutartį galėsite ir prisijungę prie savitarnos tavo.cgates.lt
  • Patikslinome papildomų TV įrenginių naudojimo tvarką.

Mums itin svarbus Jūsų duomenų saugumas, todėl atnaujinome ir Cgates privatumo politiką, kurioje rasite visą informaciją apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą. Su atnaujinta privatumo politika galite susipažinti čia.

Atkreipiame dėmesį, kad paslaugų kokybę lemia ir naudojami įrenginiai. Rekomenduojame užtikrinti, kad įranga būtų tinkama visapusiškam paslaugų naudojimui. Dėl jūsų turimos įrangos tinkamumo galite pasikonsultuoti su Cgates specialistu telefonu (0 5) 215 0000.

Jūsų Cgates